Ziggo heeft sinds zaterdagavond te maken met verschillende storingen, voornamelijk rond de diensten Replay TV en On Demand. Die problemen duren ook maandag voort. Daarnaast is de klantenservice slecht bereikbaar.

Op zijn eigen website meldt de provider dat On Demand Replay TV alleen werkt via de site of via de Ziggo Go-app. Op Twitter meldt het bedrijf dat momenteel aan een oplossing wordt gewerkt. Op zondag meldde het Webcare-account: "Door een storing kunnen geen Fox Sports-dagpassen besteld worden en werkt onze Video on Demand-dienst niet zoals het hoort. Klanten kunnen geen tv-uitzendingen programmeren/opnemen. Dat geldt ook voor de Grand Prix van Monza."

Verder meldt de provider dat zijn klantenservice telefonisch slecht bereikbaar is. In een forumtopic zei een medewerker dat in het weekend ook de storingchecker met problemen te maken had, en dat de website en Mijn Ziggo traag of instabiel waren. In het topic wordt ook gewaarschuwd de Mediabox XL niet terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Ook op Allestoringen is te zien dat er in het weekend en op maandag problemen worden gemeld. Ziggo heeft nog geen verwachting over een oplossing gecommuniceerd.

Reacties mogelijk gemaakt door CComment