Telecomprovider T-Mobile kampt met een grote storing, duizenden klanten melden geen of slecht bereik te hebben. Ook klanten van Ben en Simpel, die gebruik maken van het T-Mobile netwerk, melden storingen.

 

T-mobile

Op het forum van T-Mobile meldt het bedrijf dat het netwerk op 'op sommige locaties minder stabiel of onbereikbaar is'. Het adviseert klanten updates op het forum in de gaten te houden en adviseert klanten om hun telefoontoestel regelmatig één keer helemaal uit en weer aan te zetten om jezelf zo opnieuw op het netwerk aan te melden. 

In de tussentijd is het bedrijf 'met man en macht op zoek' naar de oorzaak. Ben, waar klanten ook klagen dat ze 'service' hebben, onderzoekt het probleem ook 'met de hoogste prioriteit'. Het houdt klanten op de hoogte via hun 'community' op de site. 

Op de site allestoringen.nl regent het duizenden klachten, met name in de grote steden en de Randstad. Op Twitter meldt iemand dat het netwerk in Den Haag er al ruim een uur uit ligt. Wie de klantenservice van T-Mobile belt, krijgt een bandje te horen met excuses voor de overlast. De woordvoerders van het bedrijf waren ook niet bereikbaar voor commentaar.

Reacties mogelijk gemaakt door CComment