De betaalapp en de inlogpagina van ING hebben te maken met een storing. Daarover heeft de klantenservice 'meerdere signalen' ontvangen. Op Twitter melden verschillende mensen problemen. Inloggen werkt wel; het saldo-overzicht, berichten en adresboek zijn niet zichtbaar.

 

ING

ING-klanten melden op Twitter dat zij in de bankierenapp geen overzicht te zien krijgen en op de website zijn verschillende onderdelen rondom internetbankieren niet beschikbaar. Sommige klanten melden op Twitter al sinds het begin van de dag problemen, maar rond 12 uur op vrijdag lijken de problemen het ergst. Dit komt ook overeen met meldingen die binnengekomen zijn bij Allestoringen. Soortgelijke geluiden krijgen wij ook binnen van verschillende Tweakers.

Op Twitter meldt ING dat er op dit moment nog wordt onderzocht wat de oorzaak van de problemen is. De klantenservice weet nog niet wanneer de problemen verholpen zijn. De problemen lijken niet aan een bepaald apparaat gebonden. Zowel op Android als iPhone als in de webbrowser melden klanten problemen.

Reacties mogelijk gemaakt door CComment