Paul Spierenburg
  • ConsumentenClaim: 15 à 20 procent betaalde nog voor telefoon na aflopen abo

    Twitter

    15 tot 20 procent van de Nederlanders die zich hebben aangesloten bij ConsumentenClaim om geld terug te krijgen van mobiele providers, betaalde nog voor hun telefoon nadat de looptijd van het abonnement was afgelopen.

  • Een gratis mobieltje bij je abonnement?

    Tros Radar
    Twitter

    Een gratis mobieltje bij je abonnement? Dat is een verkapte lening,

  • Ook Tele2 voor de rechter gesleept om aanbieden 'gratis' smartphone

    Tele2
    Twitter

    Ook Tele2 moet zich voor de rechter verantwoorden voor vermeende misleiding bij de verkoop van telefoonabonnementen met toestel. 

  • Tele2 moet klant 'gratis' telefoon terugbetalen

    Twitter

    Telecomprovider Tele2 moet een klant alle kosten voor een zogenoemde 'gratis' mobiele telefoon terugbetalen. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald in een zaak die door ConsumentenClaim namens een klant tegen de provider was aangespannen. 

  • Wie ben ik
  • Kennis
  • Onderwijsinstellingen
  • Projecten
  • Het laatste nieuws
  • Zoeken

RSS

feed-image RSS
  • Internetknooppunt AMS-IX meet internetverkeer van 15Tbit/s
  • AMS-IX energieverbruik met 85 proces verlaagt
  • Betaalverwerker heeft vandaag vertraging door een storing
  • Schiphol begint test met twee zelfrijdende rolstoelen
  • Rabobank app storing

Tech nieuws


Terug naar boven

© 2026 Paul Spierenburg